Min största rädsla inom ridningen

   
 
Halloj! Jag tänkte skriva lite skriva lite om min största rädsla som jag har inom ridningen. Detta är en mardröm som jag har & jag är glad att jag inte behövt vara med om den än. 
 
När jag rider ute i skogen eller utomhus som är det värsta som någonsin skulle kunna hända att ens häst får syn på någonting som hästen blir rädd för och skenar iväg. Då är jag rädd för att ramla av, att fastna med foten i stigbygeln & släpas med den skenande hästen flera meter. Jag vet andra som har varit med om att de har släpats med en släpande häst, så det är min absolut största rädsla. Därför föredrar jag verkligen att rida med
säkerhetsstigbyglar OM någonting skulle hända.
 
~ Vad är er största rädsla inom ridningen? ~
 
                      
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0