Min dag idag!

Hejsan, bloggläsare! Jag har nyss kommit hem från att ha varit på bio med min pappa & hans flickvän.
Vi såg äntligen filmen The Hungergames! Jag har läst både första & andra boken. Det var ganska många som sa till mig att "om du läser boken först så kommer du inte tycka att filmen är lika bra" men jag trodde inte på vad de sa, vet inte varför...
 
Men det jag skulle säga egentligen var att boken var mycket bättre än filmen, tyckte jag!
I filmen hoppade dem frammåt så snabbt! Tillexempel så ligger dom i en grotta i filmen och boken, och i boken så är dom i den grottan kanske 10 dagar medans i filmen så är dom i grottan i 2 dagar...
 Haha, löjlig jag är men jag blir lite smått sur på filmproducenterna. Det var många fler småsaker som dom inte hade med i filmen.
 
Jag har redan läst boken "Fatta Eld" vilket är den andra boken, så jag hoppas att den är bättre. Jag har svårt att tro det, men jag hoppas iallafall!
 Det var iallafall jättekul att äntligen se filmen, för boken var bra så jag har varit jätteivrig över att få se filmen. Filmen var väldigt bra, men jag tyckte att dom "spolade" lite, om ni förstår vad jag menar.. 
 
Jag lääängtar tills andra filmen kommer, om det kommer en andra film, men det tror jag nog!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0