Mål med bloggen!

 
Hej! Jag tänkte berätta vad jag & Nette har för mål med bloggen och vad vi uppnått och inte, osv.
 
När jag och Nette började blogga i början av April det här året så hade vi inget direkt mål. Vi gjorde det mer för att det var en rolig sak, att driva en blogg tillsammans! Vi båda älskar hästar, rider på samma stall, går i samma klass och är bästa kompisar så det var en rolig sak att ha gemensamt! Vi försökte att uppdatera bloggen så bra vi kunde trots att det gick lite segt i början! Vi hade inte särskillt bra statistik men så kom det en dag som vi hade över åttio besökare! Det kanske inte låter så mycket, men det var stort för oss som knappt haft några läsare alls tidigare!
Sedan dess har vi verkligen blivit mer motiverade till att blogga, blogga, blogga! 
 
Vårat mål med bloggen som vi har just nu (i vart fall jag) är att försöka & uppdatera bloggen så mycket som möjligt,  helst tio inlägg per dag eller mer. Jag har själv gjort tio inlägg själv på en dag nu när Nette är borta. Vet ni varför? För att det är NI läsare som gör oss så motiverade som vi bara någonsin kan bli! Vi ska verkligen försöka att hålla oss till att uppdatera flera gånger om dagen, så att ni har något att läsa!
 
Vi blir dessutom jätteglada när ni kommer med förslag till blogginlägg! Fortsätt med det! Ni är bäst!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0