Litet mål ♥

 

Hellu gott folk! Tänkte berätta ett litet mål jag har för kommande termin, inom hästarna.

Det är att jag ska försöka vara aktivare i stallet, på min ridskola.
Jag ska försöka gå på tävlningar som är på min ridskola & bara vara i stallet och mysa med alla hästar!
Jag & Julia började vara mer i stallet i slutet av vår terminen. Men jag vill faktiskt försöka vara mer aktiv i stallet hela tiden. 
Kan bli lite svårt för börjar i 8:an nu, vilket betyder betyg och läxor, men ska försöka så gott jag kan vara i stallet!
För älskar att bara vara i stallet och mysa med alla hästar ♥
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0