Lackade ridstövlar? Hiss eller diss?

Hej! Just nu så är det ju ganska populärt med lackade ridstövlar. Jag har sett otroligt många som verkligen dissar dem, men jag är lite osäker. Jag tycker absolut att vissa kan vara jättesnygga (ett exempel nedanför), men jag tycker att lackade ridstövlar kan bli lite "för mycket" också. Jag skulle nog själv inte kunna gå runt i ett par hellackade ridstövlar, medans jag tror att de skulle se jättefina ut på någon annan! Lackade ridstövlar tycker jag är fina, men kan bli lite för mycket.
 
~ Vad tycker ni om lackade ridstövlar? Hiss eller diss från eran sida? ~
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Skoog

sv ; Hej :) tack så mycket för frågorna!
klart jag är med i eran tävling!
Hur drar ni vinnaren ? :) Kram<3

Svar: Hej där! : )Vi drar vinnaren via Random.org, vilket fungerar kanonbra! Alla som är med i tävlingen har alltså lika stor chans att vinna! :)
Julia och Nette

2012-07-10 @ 12:27:24
URL: http://michanochrappe.blogg.se
Postat av: Marina ♥ Ryttare

Hej, hoppas du får en fortsatt grym dag. Kika gärna in på min blogg när du har tid. Du kommer inte ångra dig.

♥ Kram.

2012-07-10 @ 16:46:14
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0