Kommer att sakna dig Sevel :'(

 
Jag läste nyss någonting helt hemskt! Åh, skit att jag inte visste om det här tidigare. Jag kan fortfarande inte förstå det alls, men fina fina fina Sevel kommer att SLUTA gå på ridskolan! När jag läste det så kunde jag inte förstå att det var sant. Fina, fina killen som jag älskat otroligt mycket i över ett halvår! Att jag inte visste om det här tidigare. Sist jag red på dig var för bara några veckor sen & allt var så bra, men nu så kommer du inte tillbaka till ridskolan något mer. Sista myset i boxen var då, för några veckor sedan & då hade jag ingen aning om att du inte skulle komma tillbaka igen.. :( Alla våra fina stunder tillsammans nu kommer bara att vara minnen... Jag hade det i bakhuvudet att du skulle gå i pansion med tanke på dina 24 år, men jag ville inte tänka tanken! Jag ville inte inse att det kunde bli så & nu kommer det att bli så. Kanske vi aldrig någonsin kommer att träffas mer. Bättre att jag fick reda på det nu dock så att jag inte skulle komma till ridskolan och så står du helt plötsligt inte där. Det kommer att kännas hemskt i vilket fall som hest att se att du inte längre kommer att stå i spiltan längre när man kommer till ridskolan. Du var verkligen världens finaste häst & ingen kommer att kunna ersätta dig.
 
Det känns hemskt att se inläggen som jag gjorde imorse då jag trodde att du skulle stå där i spiltan efter sommarbetet & att vi skulle ses igen, men där kommer en annan häst stå istället för dig... :( Jag kommer verkligen att sakna dig, du var en av mina bästa vänner fina Sevel. Jag hoppas att du kommer få det bra nu när du går i pansion & vara världens lyckligaste häst så hoppas jag att vi kommer & träffas igen.
 
Jag hoppas att ni förstår att jag inte kommer orka uppdatera mer ikväll & så får ni stå ut med mina framinställda inlägg imorgon. Jag är verkligen låg, som ni säkert förstår. Jag kommer kanske aldrig mer få träffa min bästa vän igen.. I love you, Sevel.
 

Kommentarer
Postat av: Coolingen

han kommer gå på ridskolan 1 år till!

Svar: Åh, menar du verkligen det!? :'o Jag vet ju inte vem du är men, hur vet du det? Läste nämligen på en tjejs blogg att han inte skulle gå kvar på ridskolan.. Men hon kanske hade fel? Skulle bli jätteglad om du på något sätt kunde berätta hur du vet att han kommer gå på ridskolan ett år till, det skulle betyda mer än allt för mig!
KRAM, Julia!
Julia och Nette

2012-07-15 @ 16:42:30

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0