Inspireras istället för att kopiera!

Jag tänkte skriva ett åsiktsinlägg om någonting som jag gått runt och tänkt på väldigt länge som jag har lagt märke till. Det är så otroligt många bloggare som kopierar vad andra bloggare skrivit och tänkt. De flesta är småbloggar som kopierar från "storbloggare". Det tycker jag är så otroligt fel! Ett exempel är när tillexempel Nellie Berntsson (www.nellieberntsson.se) skrivit ett åsiktsinlägg/inlägg om något så brukar jag se jättemånga som nästan har kopierat hennes text! Det är så fel. 
 
Jag tycker att alla bloggare ska inspereras av varandra istället för att kopiera. Det är en så stor skillnad på att inspereras och att kopiera vad någon annan har skrivit. Inspereras av andra och låt andra insperereras dig! Det blir mycket roligare att läsa då! Så kopiera aldrig från någon annan, utan gör något eget istället! 
 
 
Några bloggar som jag blir inspererad av något enormt:
Ponnysmurfarnas blogg! ~ - ~ Nellie Berntssons blogg ~ - ~ Goldenhorses blogg ~
 
Kopiera inte andra, låt inspereras av andra - words!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0