Hur känner jag och Nette varandra?

Jag kom på att jag tror aldrig att jag och Nette har nämnt för er hur vi egentligen känner varandra? Om vi känner varandra genom ridningen, skolan, internet, eller liknande. Vi har ju i bloggen bara framstått som vanliga kompisar. Därför så tänkte jag berätta lite hur vi känner varandra! Jag har "känt" Nette sedan vi var 6 år & gick i förskolan. Vi har alltså gått i samma klass sedan vi började skolan tills nu. Vi har dock inte umgåtts med varandra enda sedan förskolan utan det var i trean som vi började vara med varandra & vi blev ganska direkt bästa vänner. Vi har i stort sett varit bästa vänner med varandra sedan i trean tills nu.
 
 
 
I sjuan så började jag att rida på Nettes ridskola istället för min gamla ridskola & det var då som vi började dela vårat hästintresse med varandra! Vi gjorde mer saker med varandra efter skolan som att åka till stallet & gå till hästarna på rasterna, osv. Vårat hästintresse har verkligen gjort oss så mycket tajtare vänner än vad vi var förut, vilket jag är sjukt tacksam över!  
 
Det här med bloggandet har också gjort att vi har blivit mycket närmare vänner! Det är verkligen jätteroligt att ha en blogg tillsammans med sin bästa kompis och kunna skriva om något som båda verkligen brinner för!
 
 
Nette är verkligen världens gulligaste & snällaste kompis, det kan jag lova! Ställer alltid upp & är sig själv till 110 procent! Det är någonting som jag verkligen älskar med henne, att hon alltid vågar vara sig själv! Visst har vi våra "småbråk" ibland, men det är väl någonting som alla har..? Vi blir hursomhelst alltid sams igen & det är väl huvudsaken! Trots det så är hon en helt fantastisk vän & vi har lovat varandra att vara vänner livet ut!
 
~ Jag älskar dig min bästa vän - jag är så otroligt glad att jag har dig! ~
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0