Hemska ridbyxor!

 Hej! Jag var inne & kikade lite på hemsidan Horze.se & kikade på ridbyxor som jag är ute & letar efter. Bland allt letande så skrollade jag förbi världens mest hemskaste ridbyxor som jag någonsin sett! Dessa bruna helskodda ridbyxor är ju helt hemska, enligt mig! Stor diss till frägen & modellen! Dem skulle passa att sitta på en farbror möjligtvis, men inte annars!
 
Jag skulle aldrig betala 249 kronor för dessa ridbyxor, skulle ni..?
                                                       
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn två länkar på 800 - 1000 bloggläsare & 14 600 följare på twitter.
5 VINNARE!

Kommentera "jag är med" och det är allt som krävs.
Här:
http://mimmiiiss.blogg.se

2012-07-15 @ 21:07:42

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0