Gula schabrak - nono

Hej! Jag måste verkligen bara göra ett inlägg om vad jag tycker om gula schabrak. Jag kom och tänka på hur otroligt sällan man ser en häst med ett gult schabrak. Jag tycker att färgen gul på schabrak inte är fint alls. Usch, nej. Det skulle möjligtvis passa på en mörkbrun häst om den tillexempel hade ett gult schabrak och gula benlindor/benskydd. Jag skulle aldrig sätta på ett gult schabrak på en fuxfärgad häst, det skulle inte passa enligt mig. Gula schabrak är lite väl färgstarka tycker jag. Det blir ju nästan så att det blir schabraket som man kollar på & inte hästen, haha! 
 
Gult schabrak?.. - Nej tack!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0