Dålig variation på inläggen...

 
Hej! Jag (Julia) som just nu sköter uppdateringen fram tills söndag då Nette tar över så får ni stå ut med att inlägget kanske inte är jätteintressanta & att det inte är den bästa variationen på inläggen. Jag har faktiskt om jag ska vara 100 procent ärlig slut på idéer men nu är jag helt slut på dem! Jag kommer på lite saker titt som tätt men ibland så kanske ni undrar varför vissa inlägg kanske ser lite lika ut. Det är verkligen så typiskt att när jag inte bloggar så kommer jag på hur myckvet som helst men när jag väl sätter mig framför datorn så försvinner alla idéer helt enkelt! :o  Jag hoppas att det är något tillfälligt och att jag snart kommer på massor av olika inlägg, men tills dess så förstår ni varför! 
 
Jag tror att jag har glömt att säga att på Söndag så kommer jag att åka till mitt landställe och vara med min fina ponnie Måne & då så kommer Nette att komma hem så vi löser av varandra så att säga! Jag kommer att ha tillgång till internet lite grann på landet, men inte mycket så att Nette kommer för mesta delen att sköta uppdateringen. Kanske ni har börjat trötta på att det bara är jag som uppdaterar bloggen?.. ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0