Dagens planer!

Godmorgon, bloggläsare! Jag tänkte berätta lite snabbt om hur dagen kommer att se ut idag, så ni vet lite om uppdateringen! Idag är det så att jag & mamma kommer att åka till mormor över dagen och sova där tills imorgon! Därför så kommer det att vara en hel del framinställda inlägg som kommer att publiceras under dagen! Jag ska även försöka att blogga från Iphonen om nu blogg.se-appen fungerar..  Hoppas på det! Ska även försöka att ta en massor av bilder åt er under dagen! Hihi, men nu måste jag gå så hörs vi! Vi älskar er!
 
Arkiv
 

Kommentarer
Postat av: enessa

Vill bara säga att jag hatar den där ljus rosa texten på inläggen , det är inte världens enklaste att läsa . Ville bara säga min åsikt !

2012-07-12 @ 13:02:38
URL: http://enessa.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0