Byter ridgrupp!

Som rubriken lyder så kommer jag till höstterminen byta upp en grupp till fredagar från min förra. Jag kände att jag behövde lite mer "utmaning" och min lärare höll med mig! Det ska bli jätteroligt! Det enda är att jag kommer byta ridlärare från Nina till Nettes ridlärare Måna. Hon verkar jättebra, men det känns ju lite nervöst att byta både ridgrupp & ridlärare! Som tur var så fick jag nydligen reda på att Rebecca, Johanna, Alica och Isabelle byter också till Fredagsgruppen, så det kommer att bli SUPER! Längtar verkligen!
 
Bjuder på en bild på mig och sötnosen! Ignorera sisten är ni gulliga.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0