Åh, vill ha!

Var inne på hastmarknad.hastnet.se & drömde mig bort om alla sjukt fina hästar. Synd bara att man varken har råd eller plats att ha en häst.. :( Bland allt bläddrande så hittade jag detta ↓ söta D-ponny sto! Åh, är serigöst helt kär!.. 
 
 
 
Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2008  
Namn: EX Forsythia "Thea"  
 
"Jag har nu bestämt mig för att sälja mitt vackra sto EX Forsythia eller som jag kallar henne Thea.

Hon är ett arabisktfullblod på 4 år ca 145cm i mankhöjd och blir nog inte större än så. Jag köpte henne som 2-åring då jag red in henne. Hon var helt okomplicerad att rida in. 

Tyvärr så kom en oplanerad graviditet i vägen för hennes utbildning så hon reds väldigt lite mellan hösten 2010 och sommaren 2011. Men jag jobbade henne mycket från marken under den perioden. Hon är mycket välhanterad. 

Idag rids hon regelbundet men är dock bara grundriden, det vill säga att hon rids i alla gångarter och kan gå hyfsat i form i skritten.

Hon är ett mycket lugnt sto som inte stressar upp sig i onödan. Skulle passa dig som vill utbilda din egen häst.

Säljes endast p.g.a. att hon blir för liten för mig." 
 
Så stod det om fina Ex Forsythia (Thea). Är hon inte fin? HÄR är länken till annonsen!
 

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag! Kika gärna in på min blogg, tror inte du kommer ångra dig! ;-)
Kram

2012-07-10 @ 19:09:52
URL: http://topelite.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0