18 anmälda till tävlingen!

         
 
Hej allihopa! Idag så har vi haft besöksrekord & klockan är bara sex! Jätteroligt, både jag och Nette blir verkligen hur motiverade som helst att bara blogga, blogga, blogga! TACK! Det är dessutom super att det redan är 18 stycken anmälda till tävlingen om att vinna en grimma i valfri färg! Ju fler som anmäls, ju snabbare avgörs tävlingen! Som det ser ut just nu så avgörs den ganska snart.. 
 
Idag har jag somsagt varit på IKEA & fick med mig en ny lampa, en kudde & ett sött litet rosa ljus till mitt nya rum! Nette har somsagt åkt till sin moster idag men hon har ställt fram en hel del inlägg som kommer publiceras under tiden hon är borta. Medans Nette är hos sin moster så får ni under den kommande veckan stå ut med mig!  Hehe, hoppas ni överlever! 
 
Nu så ska jag planera & göra lite inlägg & sen äta en god wook, så hörs vi! Vi älskar er! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0