Yeees, det blir Dalarna detta lov!

 
Woopaa! Ni vet inte hur glad jag är för att jag fick åka upp till Dalarna på jullovet :D Jag kommer åka den 25 December, sedan är jag där till den 5-6 Januari tror jag. Ska bli så roligt att få träffa alla igen,senaste gången var i sommras. Tyvärr finns in Johanna kvar... :( Det kommer kännas väldigt tomt... ♥ 
 
Hoppas jag kan rida på Emma, för vill testa rida henne igen. Red henne i sommras och då gick det... haha... gick hemskt! Försökte få henne i galopp, istället travade hon bara snabbare. Men hon är en travare så kanske inte är så konstigt, så får antagligen bara trava på henne, men vill verkligen försöka igen! Jag skulle vilja rida ut i skogen, men det är jag väldigt säker på att jag inte kommer få :( 
 
Sak samma, ska bli sjukt roligt att få åka upp dit igen! Saknar att vara där, tänker seriöst flytta upp dit sen när jag blir äldre. 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0