Räkna tavlor?

På våran ridskola där jag rider, inne i klubbrummet sitter det tavlor på alla väggar. Jag kom på den knäppa ideen igår att någon gång när jag är där och kanske har tråkigt eller om jag fryser och vill värma mig och jag inte har någonting att göra, då ska jag räkna alla tavlor. För det sitter tavlor på olika hästar runt i hela rummet! Är ganska säker på att det är hästarna som har varit på ridskolan genom åren. Finns bilder på hästar som har tagits på tex 1967.
 
Detta är en av alla mina konstiga ideer jag kommer på lite sådär spontant. Men skulle vara en rolig grej att bara veta hur många tavlor det är där inne. Jag gissar på att det är runt 40-45. När jag väl har räknat så får ni reda på det, hihi! :)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0