Vinnaren av vår minitävling!

 
Vi hade ju en liten "minitävling" på bloggen idag under dagen där man skulle hitta tre saker i bloggen som vi har lagt till. Sakerna som vi hade lagt till var att vi hade lagt till en hjärt-ikon uppe i fliken, en ny text i fliken och en ny bild i menyn till höger! Den första som gissade rätt var Julia! Grattis!
 
Priset var ju somsagt att få bli länkad i menyn och i ett inlägg, så därför kommer jag nu att skriva lite om Julia & hennes blogg! Hihi. 
 
Julia bloggar på bloggen: Juliapalveus.blogg.se & red förut i mitt stall innan hon flyttade. Jag känner henne personligen inte men jag vet iallafall att hon brukar läsa och kommentera vår blogg ganska ofta! Julia bloggar på sin blogg om ridning, Justin Bieber, sin vardag, osv! Hennes blogg tycker jag verkligen att ni ska kika in på, en läsvärd blogg med andra ord! Det som är bra med hennes blogg tycker jag är att man kan börja läsa den utan att man känner henne och ändå fastna för bloggen! Julia verkar verkligen som en jättegullig tjej och hennes blogg lika så! Tryck HÄÄÄR för att komma till Julias blogg!
 
Ett stort grattis till dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Yey tack :D

2012-08-19 @ 10:58:10
URL: http://juliapalveus.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0