Vill ha en Hoodie ♥

 
Tycker inte ni att den här tröjan ser hur gosig ut som helst? Jag tycker iallafall det!
Jag sitter och funderar om jag ska köpa den eller om jag ska strunta i det... hmm... Haha, har beslutsångest!
Dom här tröjorna har nämligen också hörlurar, som ni kan se på bilden.
 
För behöver mer koftor har bara 2, en i vit & i svart. Vill ha fler koftor såklart, men jag hittar sällan en kofta som jag gillar, vet inte varför har bara svårt att hitta koftor jag gillar. Hoodierna kostar 399 kr. Tycker det är väldigt mycket för en kofta, det är nästan 500 kr
 
Men jag funderar,  för tycker verkligen dom är snygga! Men jag får tänka lite mer om dom verkligen är värda pengarna!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0