Vad som krävs för att jag ska börja läsa en blogg!

 
Jag tänkte att jag skulle skriva om lite saker som måste vara med i en blogg för att jag ska börja läsa den!
 
♥ Om det är en hästblogg så är det självklart ett stort plus för då så kan jag nästan garantera att jag i vart fall bläddrar igenom bloggen. 
 
♥ Bloggen får gärna ha en inriktning som en fotoblogg, hästblogg, eller med någon annan inriktning. Att läsa om en helt okänd persons vardag är enligt mig inte särskillt intressant, haha!
 
♥ Bloggen ska ha många och varierande bilder. Det blir så mycket roligare att läsa en blogg om bloggen har med bilder i varje inlägg & varierande bilder! Det gör inläggen mycket intressantare!
 
♥ Uppdateringen ska vara så bra som möjligt! Det är mycket roligare att läsa en blogg med bra uppdatering. 
 
♥ Skriv med ett så vårdat språk som möjligt! Det är mycket lättare att läsa en text utan massor stavfel!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0