Vad har vi gjort idag?

 
Hej! Som ni säkert vet så har jag & Julia idag varit med våran kompis Josefine!
 
Först möttes vi nere vid vattnet, vi matade då fåglarna som var i sjön. Var verkligen jätteroligt att mata alla fåglarna! Sen ville Josefine och Julia gärna bada så vi gick hem till Jossan och dom två bytte om, för jag ville inte bada. 
 
När dom hade bytt om gick vi ner till vattnet. Det tog kanske 5 minuter, sen var dom 2 nere i vattnet.
Jag satt och kollade på när dom badade. När dom gick upp så satt vi bara och pratade om allt möjligt. 
När vi hade pratat ett tag så började det komma några droppar, så vi packade ihop sakerna och gick hem till Jossan. (Det var tur det för efter 10 minuter så spörengnade det).
 
När vi kom till henne så satt vi vid datan & lyssnade på musik. Sen körde vi lite charader, haha!
Lite senare så gick vi ut och köpte glass. När vi hade ätit klart glassarna så körde vi kurragöma, haha!
Det var jättelänge sen vi körde det, så det var roligt. :)
 
Vid kvart över fem tog jag och Julia sällskap hem och nu sitter jag vid datorn och har nyss ätit.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Jag skulle börjar i en p/j trea, men slutade eftersom jag flyttade :)
Tungelsta skola. Ganska långt ifrån Solna ;)

2012-08-16 @ 20:40:37
URL: http://juliapalveus.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0