Vad hände med dem framinställda inläggen?

 
 
Hej på er! Jag är hemskt ledsen för att inläggen som jag skrev inte har publicerats. Igårkväll så satt jag uppe och gjorde tre stycken framinställda inlägg som skulle ha publicerats idag under dagen. Nu under kvällen så såg jag att dem inte hade publicerats (!!!) för att jag tydligen hade glömt att ställa fram dem tills idag så jag ställde fram dem tills igår. Jag får väll skylla på att jag var för trött, helt enkelt... ;)
 
Idag så vaknade jag iallafall redan runt klockan klockan nio då jag gick upp. På förmiddagen så gjorde jag väl inte så mycket förutom att jag åt frukost & lunch. Runt klockan ett så kom Nette för att vi tillsammans skulle åka buss till ridningen klockan tre. Vi tog iallafall bussen till ridningen och jag var där runt halv fyra! Jag tänkte självklart skriva  om ridlektionen idag men det gör jag i ett annant inlägg som jag tänkte påbörja nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Kan ni inte skriva ett inlägg vilka ni tränar för? om de är a/b/c tränare i någon specifik gren eller ridinstruktörer osv. :)?

2012-08-18 @ 07:14:56
URL: http://candypony.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0