Uppropet!

©
 
Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en jättebra dag! Det har iallafall jag haft förutom att jag har varit otroligt trött! Jag vaknade redan klockan sju av alarmet och jag kan väl säga att jag var lite trött... Haha! Iallafall så hade jag inget annat val än att gå upp och fixa mig iordning så jag gick upp. 
 
Klockan halv nio började vårat upprop och då så delades scheman ut, nya lärare presenterades, vi fick massor av olika papper, skåpnyckel, m.m. Jag fick ett helt okej schema tycker jag, men det bästa var att jag hinner till min ridning på fredagar utan att behöva stressa ihjäl mig! Det som inte var lika bra var att vi börjar redan klockan åtta på fredagar. Usch, hemska tanke! 
 
Efter uppropet så var jag med Nette, Frida & Diana fram tills klockan halv fem. Vi gjorde väl inte så jättemycket egentligen förutom att vi var här & hos Frida. Nu har dem i vart gått hem till sig & jag ska nog snart äta lite middag och sedan blir det bloggning! Vi hörs snart igen!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0