Träffa min Fiffi snart

 
Som ni vet, så åker jag & Julia snart till stallet, för Julia ska rida idag. Så jag ska få mysa med min lilla bebis idag igen! :) Jag hoppas att det inte är några vid henne imorgon då, så jag kan få rykta henne och kanske sadla henne. Så jag håller tummarna!
 
Men ska såklart också bli kul att bara åka till stallet och vara där. Men mest att träffa lilla Fiffilina ♥
Imorgon när Julia rider ska jag antagligen försöka ta något bra foto på henne, ska bara försöka komma ihåg det!
Ska också Ta nya foton på Fiffi, för har bara 1 "bra" foto på henne, så är tid att ta fler, tycker jag ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0