Torsdagsmorgon!

 
Godmorgon godmorgon! Idag är det första riktiga skoldagen för den här terminen vilket känns ganska bra! Idag börjar vi klockan 08.35 med NO. Jag har ställt fram inlägg tills idag på morgonen/förmiddagen/dagen så att ni blir uppdaterade hela dagen! ;) Eftersom att skolan slutar klockan tjugo över tre i eftermiddag för min och Nettes del så kommer det inte bli några inlägg skrivna direkt från datorn förns ikväll. Förhoppningsvis så får vi inga läxor dem första dagarna så i sånt fall blir det uppdatering på en gång när jag kommer hem i eftermiddag.
 
Nu så ska jag bestämma vad jag ska ha på mig och äta lite frukost innan jag går iväg till skolan med ni får ha en toppendag så hörs vi lite senare idag! :D Vi älskar er, bloggläsare!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0