Sveriges sommar...

Hejsan! Det här sommarlovet har varit det mest regnigaste jag någonsin har varit med om... Det har såklart varit sol i några veckor. Fast det kanske har varit 4 veckor eller något sånt?
 
Det var mycket finare väder i Maj & ibörjan av Juni, när man gick i skolan tyckte jag. Vi var ofta ute och solade på bänkarna på skolgården. 
 
När jag var i Dalarna tillexempel så regnade det i nästan 2 veckor & den 3:dje veckan som jag var där då tittade solen fram! Var såklart några dagar det bara var mulet, men dom andra sommarna så har det varit sol nästan hela tiden, men inte detta år ;)
 
När det har regnat så har det ibland varit runt 14 grader utomhus! Vad är det för "sommar väder"? Fast det är regn så kan det väll forfarande vara ganska varmt, eller? Jag tycker det kan vara runt 20-23 grader när det regnar ;)
 
Vad tycker ni om den fina sommaren vi har haft?
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0