Sov sött ♥

Tog bilden på någon sötis som stod i hagen ♥
 
Nu tänkte jag iallafall gå och sova, är jätte trött. Gick upp vid halv 7 imorse... Så det är inte så konstigt att jag är så trött nu när klockan är 12. Plus har haft det lite jobbigt hemma, så har också tagit krafter från mig. 
Men jag har faktiskt lite planer imorgon som jag ska göra då.
 
På förmiddagen ska jag höra av mig till Gabriella, en kompis. Vi ska umgås ja, haha vet inte riktigt vad vi ska göra men det får vi se imorgon 
Vid 5 ska jag och pappa till pappas flickvän för att hennes barn fyller år, så det är som ett litet kalas. Men får se om jag vill följa med... För det som hände tidigare idag (vill inte ta upp vad som hände i bloggen) 
Iallafall det ska bli kul att få umgås med Gabriella, har inte varit med henne på hela sommaren. Men har träffat henne i skolan dom är 3 dagarna vi har varit i skolan.
 
Japp, det var mina planer inför imorgon! Ska ta och spela lite på Iphonen, sen blir det sovi time för mig 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0