Ska rida imorgon!

 
Imorgon somsagt ska jag rida igen  Det var första gången förra veckan, men ska bli roligt att rida på imorgon igen.
Tror vi kommer göra nästan samma saker som förra gången, rida ut och trava lite inne i ridhuset. För alla hästarna är fortfarande såklart lite sommar trötta, eftersom dom har varit på bete i 7 veckor.
 
Jag undrar vilket häst jag får. förra gången fick jag Nikkie som ni kanske minns. Imorgon skulle jag vilja ha Glitz men bruka aldrig få honom. Iallafall inte förra termien, jag fick honom kanske 2-3 gånger. Jag tycker faktiskt han är rolig att rida, men vi får se vem jag får imorgon! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0