Sista sommarlovskvällen!

Bilden på mig och Måne är lånad från min fina vän Elins blogg som ni hittar HÄR!
 
Ikväll är det ju sista kvällen på hela sommarlovet. Lite mer än tre timmar kvar på sommarlovet. TRE timmar. Snart är sommarlovet slut ju! Trots det så ser jag faktiskt lite fram emot imorgon då det är upprop och vi kommer få vårat nya schema och en helt ny lärare. Det ska bli roligt men ändå inte! Hehe. 
 
Just nu så sitter jag och myser framför tv:n och ställer fram lite inlägg tills imorgon. Uppropet kommer att vara mellan halv nio till halv elva på morgonen & därefter så kommer jag förmodligen vara med Nette & Frida. Därför så kommer jag att ställa fram inlägg under förmiddagen så att ni får något och läsa! För utan inlägg blir ni då inte, som jag brukar säga. Ikväll så ska jag försöka att komma i säng så tidigt som möjligt så därför kommer det här inlägget att förmodligen bli det sista för kvällen så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0