Saknar dig ♥

 
Saknar att vara glad, att inte gråta varje kväll. 
Kan inte allt vara som förut, alla var lyckliga? 
 
Snart orkar jag inte mer... Ville aldrig att detta skulle hända oss.
Det kommer aldrig finnas någon som du.
 
Du kunde vara sur ibland, men jag älskade dig, fast om du bet eller rev mig.
Jag gråter varje kväll, för tänker så mycket på dig.
 
 
Sista gången jag såg dig, satt du i din bur & visste inte att du skulle gå bort.
Du nosade på min hand, sen kollade du på mig med dina vackra ögon. 
 
Du vet inte hur mycket jag saknar dig, det var den 12/8-12 du gick bort.
Jag önskar du vara här Enzo! Det kommer aldrig vara någon likadan katt som du.
 
Jag älskar dig Enzo, jag hoppas du mår bra i himlen.
Det var bättre att du gick bort lycklig, istället för att du mådde skit, och sedan fick gå bort.
 
Du blev bara 6 år. Du hade ett så långt liv kvar, men sen förendrades allt...
 ♥ Du föddes den 26/2-06 & gick bort den 12/8-12. R.I.P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Superfin blogg, allt bra? (: Fina bilder förresten!

2012-08-16 @ 16:33:01
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0