Ridbyxedrömmar!

Usch, ursäkta mig för min otroligt fula rubrik. Haha! Ridbyxorna nedanför är några som jag länge har spanat in men är tyvärr lite för dyra för min budget... :( Jag får helt enkelt spara eller vänta tills födelesedagen! Nedanför så ser ni iallafall ridbyxorna som jag såhääär gärna vill ha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ridbyxa 1 - Ridbyxor ifrån Moutain Horse, 999 kr.
Ridbyxa 2 - Ridbyxor ifrån Kingsland 2399 kr.
Ridbyxa 3 - Ridbyxor ifrån Kingsland 1399 kr.
 
Vilka ridbyxor tycker ni var snyggast?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Hade dem från MH, men dem var så himla stela, så jag bytte in dem och gav nån hundra lapp också och fick whitaker ridbyxor :D

2012-08-24 @ 19:34:22
URL: http://candypony.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0