Rida utan väst ♥

 
 
Jag tycker det är mycket skönare och känns lite mer "fri" när jag inte rider med min ridväst på mig haha!
Men jag gillar mer att rida utan ridväst, tycker det är mycket skönar och man tränar själv på att sitta rak i ryggen då.
 
Ridar ALLTID utan ridväst när jag är i Dalarna, men på ridskolan så har jag alltid ridväst. Vet faktiskt inte varför, men jag började med att rida med ridväst på ridskolan för att när man precis skulle börja på ridningen så sa dom att man skulle köpa hjälp & ridväst. Enda sedan dess har jag alltid ridit med ridväst på ridskolan.
 
Tycker ni att det är skönare att ha ridväst på sig eller att rida utan ridväst?
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0