Mot ridningen ♥

 
Om några minuter åker jag och Julia till min ridning! Jag är faktiskt inte nervös idag som jag har varit dom 2 gångerna innan  Men undrar verkligen vem jag kommer få. Skulle vilja ha Glitz igen, för tycker det är väldigt roligt att rida honom. Men får se det snart, haha!
 
Jag tror att vi kommer ungefär göra samma sak som förra veckan, för hästarn har väll inte helt vant sig med sadel och allt det där. Dom har inte lika bra kondition som innan sommaren. Så man får såklart inte ta i för mycket nu ibörjan. Men vi får somsagt se vad min grupp kommer få göra.
 
Vi uppdaterar mer när vi kommer hem, men nu måste vi åka, för mamma står utanför och väntar, hihi! ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0