Min tränare/ridlärare!

Gammal bild!
 
Hej! Nu så tänkte jag äntligen skriva om inlägget om vilken tränare/ridlärare som jag rider för, osv. Ni hade ju önskat att läsa om det så därför skriver jag självklart om det nu! Anledningen till att det inte har publicerats var för att jag skrev ett jättelångt likadant inlägg som försvann & efter det så har jag inte riktigt haft ork, men stunt samma!
 

 
Jag red förra året för en ridlärare/tränare som heter Nina. Nina tyckte jag verkligen var jättebra och jag har lärt mig massor av henne. Hon var framförallt väldigt ärlig men ändå inte för sträng, precis som en ridlärare ska vara! Nu under den här terminen så flyttade jag upp till en svårare och mer avancerad ridgrupp så därför har jag nu bytt ridlärare, tyvärr. Jag vet faktiskt inte så jättemycket om henne men jag vet att hon (såklart) är ridinstruktör & arbetat på vår ridskola i åtta år! Mer än så vet jag faktiskt inte om henne.
 
Den här terminen så rider jag somsagt inte för Nina längre utan för en ridlärare vid namn Mona. Mona vet jag inte så jättemycket om heller eftersom att jag bara ridit en lektion för henne hittills med Nette rider ju också för Mona så genom henne vet jag lite om henne. Mona är stallchef, ridinstuktör, har huvudansvaret i stallet & håller i en hel del ridlektioner. 
 
Jag tycker personligen att Mona verkar som en otroligt bra ridlärare. Jag ser helt klart fram emot att rida mer ridlektioner för henne & så får jag väll återkomma och skriva mer om Mona då jag faktiskt vet lite mer om henne! Jag hoppas att ni gillade att läsa lite om ridlärarna som jag har och har haft även fast jag inte vet särskillt mycket om Mona!
 
Har ni några frågor så är det bara att kommentera eller så! 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0