Min dröm & mitt stora mål!

 På senaste tiden så har jag tänkt en hel del på mina drömmar och mål jag har inom ridningen & vad jag vill uppnå. Jag vill (som jag nämnt tidigare) satsa på dressyren när jag blir äldre. Jag har alltid varit för dressyr och aldrig varit så mycket för hoppning. I framtiden så vill jag satsa fullt ut på dressyr. Det vill jag verkligen! Det är mitt "stora mål" så att säga. Sedan har jag en hel del planer och "små mål" för hur jag ska ta mig dit. Min dröm är att någon dag få starta i OS, men det är kanske lite väl mycket att drömma... ;)
 
 
~ Har ni läsare några såkallade stora mål? Kommentera och berätta! ~
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0