Min dag

 
Haha någon gammal bild ifrån 2010, på lilla Johanna & Jag
 
 God morgon allihopa! Just nu sitter jag i mjukis kläder med en kopp te i handen och kollar på tv. Bra start att börja dagen tycker jag. Jag ska snart resa på mig för jag sitter i soffan. Jag börjar nämlign bli väldigt sugen på lite mackor. Orkar igentligen inte hämta dom men om man har inte så mycket val.
 
Berätter en snabbis hur min otoligt intressanta dag ser ut.
Klockan kvart i 3 så ska jag gå till Frida, för ska på kalas där med pappa och min storebror. Det är nämligen så att Fridas pappa fyller år idag, så vi ska fika och prata och lite så. Så ska bli kul, ska också umgås med Frida.
 
Det är allt som händer för mig tror jag nog. Efter jag har varit hos dom så ska jag nog bara hem.
Hittar väl på något som jag och mamma kan gör, kanske ta en fika?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0