Min dag

 
Godmorgon allihopa! 
Hoppas ni har sovit bra, själv sov jag jätte bra vilket var skönt för var super trött igårkväll när vi kom hem från Angelica. Jag, Jesper och pappa kom hem vid halv 1 inatt. Så direkt när vi kom hem satte jag på mig min ansiktsmask och läste igenom våran So-läxa en snabbis. När ansiktsmasken hade torkat tvättade jag bort den och gick och la mig. 
Eftersom vi har börjat skolan vill jag inte lura min kropp att jag ska vända om dygnet igen, haha. Jag skippar gärna det!
 
Men just nu ska kag äta lite frukost. Sen tänkte jag ringa till Frida och höra om vi skulle göra något idag. Annars ser min dag väldigt lungn ut faktiskt! 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0