Lovely outfit!

 
 Åh, vad jag älskar den här dressyroutfiten alltså! Lite väl mycket vitt kanske, men jag tycker att den här outfiten är sjukt snygg och om/när jag börjar tävla i dressyr så skulle jag gärna vilja bära dessa kläder & hästen likaså! Jag tycker verkligen att det är snyggt med vitt, för det känns så stilrent vilket jag tycker att det ska vara i dressyr. Dock så är stövlarna inte helt okej eftersom att det inte är någon snörning på dem och alltså inte dressyrstövlar men jag älskar den här stilrena outfiten ändå!                                                     
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0