Lördagskväll!

Det står; MÅNE - Bästa hästen!
 
Hej på er! Idag så har jag under förmiddagen varit och klippt mig, på dagen varit och fikat med mamma & under eftermiddagen varit hos pappa! Jag blev jätte nöjd med hur mitt hår blev klippt, för en gångs skull. Jag brukar alltid vara så missnöjd över hur min hår blir efter att jag har klippt mig men nu är det perfekt! Jag är helnöjd. 
 
Eftersom att det inte riktigt var tillräckligt soligt under dagen för att åka ut och bada så ändrade jag och mamma planerna lite. Istället så åkte vi till en liten gård som dem har i närheten av mitt stall och fikade istället. Jättemysigt var det. Därifrån åkte vi klockan halv fem och så kom jag till pappa runt fem. 
 
Vi har nyss ätit en jättegod taco-middag och ska snart sätta på en komedi och mysa med fruktsallad. Lyxigt ju! 
Jag kommer nog tyvärr inte att uppdatera bloggen något mer ikväll utan nu blir det en pause från datorn resten av kvällen skulle jag tro! Vi har ändå gjort tolv stycken inlägg idag så det kanske räcker med inlägg för idag? Hihi. Därför så säger jag godnatt nu så hörs vi imorgon!
 
Jag vill bara informera er om att inlägget en läsare önskade idag (om att vi skulle skriva om vår tränare/ridlärare) kommer att förskjutas till imorgon då jag är på tok för trött för att skriva det ikväll! 
Hoppas att det är okej!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0