Lisslö

 
Hejsan alla bloggläsare! Förlåt för en väldigt dålig uppdatering från mig men har haft fullt upp dom här två senaste dagarna.
 
Idag så väckte pappa mig runt halv 10. Jag gick upp åt frukost och fixade mig en snabbis. Runt halv 11 åkte jag, Jesper & pappa för att hämtade upp pappas flickvän och hennes barn för vi skulle till Lisslö. Då man måste åka båt dit. Så vi satte oss på båten och satt där i ca 1 timme. Sen kom vi fram!
 
När vi kom fram så stod Danne & Emilie (dom vi skulle hälsa på) där och väntade på oss. Vi gick upp till huset och packade upp lite, sen åt vi mat. När alla hade ätit klart så gick vi ner till bryggan och badade. Vi badade i kanske 3 timmar! Det var jätte mysigt, men ganska kallt i vattnet. När vi hade badat klart så fick jag paddla kanot! 
 
Lite senare blev det middag. Och sen har vi bara suttit och pratat, och jag har fotat med deras systemkamera!😊
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0