länge sedan jag red Lady-Jane

Inte så bra kvalité, men det får duga
 
När jag ska få en häst som jag ska rida på, så har jag inte fått lilla söta Lady-Jane på 1 år tror jag.
Jag kommer inte ihåg hur hon känns att rida, vet bara att hon är lite rädd för publiken, om någon reser sig hastigt precis när hon går förbi läktaren.
Så när jag sitter på läktaren och ser att hon går på lektionen, brukar jag alltid vänta tills hon har gått förbi där jag sitter. Så hon inte kastar sig in mot mitten, hihi!
 
Men jag hoppas att jag får rida henne snart, skulle vara kul att få rida henne! Hon är så söt, man ser inte hur söt hon är på bilden för den är så suddig... Men ska försöka ta en ny imorgon, när Julia rider! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0