Imorgon - ridning!

 
Imorgon så ska jag äntligen börja rida igen! Jag tror inte ni förstår hur taggad jag är inför ridningen imorgon! Det ska verkligen bli jätteroligt att börja rida i en ny grupp, för ny ridlärare & att bara sitta på hästryggen. Om det inte spöregnar imorgon så lär vi nog rida ut vilken man brukar göra dem första dagarna efter att dem kommit från betet.
 
Själv hoppas jag på att få Sevel, Fiffi eller Nikkie imorgon men vi får se vilka som kommer att gå med på lektionen. Jag och Nette kommer att ta en buss som går från centrum klockan 14:54 och då så kommer vi att vara framme klockan 15:12 på ridskolan. God tid innan lektionen börjar alltså... ;) Med tanke på att Nette följer med så kanske hon kan lyckas ta några bilder på mig när jag rider men jag kan inte lova något.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0