Horse Falls

 Satt uppe igårkväll och kikade på lite videos som den här nedanför, på folk som ramlar av sina hästar. Ska jag var ärlig så tycker jag inte att dem är roliga att titta på alls. Vissa fall ser ju lite roliga ut men det kan ju inte vara lika roligt för ryttaren. Jag förstår inte det roliga i dem riktigt. Jag tycker mer synd om hästen & ryttaren än tycker att det är roligt. Ni kanske tycker att jag är tråkigt men det är trots allt min åsikt! 
 
~ Vad tycker ni läsare om videos när folk ramlar av sina hästar? Roligt eller inte? ~
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

ne usch.. håller fullkomligt med dig!
Jag tycker det kan se lite roligt ut men bara om jag vet att ryttaren är OK och inte är skadad o.s.v... jag har t.ex en film där jag ramlar av men jag reser mig även upp på direkten och det gjorde som tur va inte ont.. det blir en helt annan grej när man vet vad som händer med ryttaren efteråt! :)

2012-08-20 @ 15:14:52
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0