Hissar lite saker

 
Hejsan allihopa! Tänkte hissa några saker just nu i mitt liv.
 
Mamma har fått en egen lägenhet, jag tycker det är jätte bra att mamma har fått en egen lägenhet. För jag har bott hos pappa i 3-4 månader nu. Jag har fikat ibland med mamma, men mycket bättre att träffa mamma varje dag när jag är hos henne! ♥
 
Ridningen har börjat, tycker det är jätte kul att vara tillbaka i stallet, samt att äntligen få börja rida igen!
Har ridit under sommaren, men att rida 1 gång i veckan :)
 
Jag får bättre hy, haha, jag har ganska mycket finna osv i ansiktet. Jag har börja andvänt en kräm som tar bort finnar & sånt. Den funkar värkligen! så blir gladar och gladare för varje dag som går, när det gäller min hy.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad heter den krämen? :)

Svar: Jag använder först en kräm som heter: Visibly clear 2-in1. Det är både tvätt + mask. Sen när jag har haft den krämen använder jag en annan kräm som heter Lumene. Det gör så att hyn inte torkar ut. :)
Julia och Nette

2012-08-14 @ 20:21:38
URL: http://juliapalveus.blogg.se
Postat av: Julia

Okej, tack! :)

2012-08-14 @ 21:23:50
URL: http://juliapalveus.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0