Hemsk uppdatering!

 
Hej, allihopa! Jag är jätteledsen för att uppdateringen inte har varit bra alls under helgen här men som Nette skrev så är helgen dem enda två lediga dagarna som vi har innan en ny skolvecka påbörjas. Såhär kommer det inte att vara varje helg men just den här helgen så behövde verkligen jag och Nette ta lite pause från bloggandet för att orka uppdatera er hela nästa vecka! Jag hoppas att det är okej med er & att ni förstår varför!
 
Igår så var jag somsagt under förmiddagen barnvakt till lillebror. Under dagen så gjorde jag inte så mycket förutom att jag tog två ordentliga långprommenader med Tolle. Det var riktigt mysigt. Under kvällen så åt vi thai-mat och tittade lite senare på en film, hela familjen!
 
Idag så har jag också passat lillebror lite under förmiddagen och kollat på Astrid Lindgren filmer med honom som han ville se. Haha, nostalgitripp på högsta nivå ;) Jag har också hunnit med att plugga lite på SO-läxan och Spanskaglosorna till nästa vecka. Annars så har dagen varit väldigt lugn hittils. Kände att jag fick något bloggsug nyss så nu blir det till att ställa fram inlägg tills nästa vecka! Jag menar, det är väl bäst att passa på när vädret är såhär tråkigt ändå!
 
Vi hörs snart igen!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0