Hemma från stallet!

                   
 
Hej på er! För cirka en timme sen så kom jag och Nette hem ifrån stallet! Vi hann aldrig vara med varandra innan vi åkte till stallet eftersom att Nette "försov sig" till halv två tror jag att det var, haha. Vi kom iallafall iväg till stallet runt  halv tre & var där till strax innan fem! I stallet så mös vi med hästarna, kollade på lektioner, hjälpte till att fixa iordning hästarna innan dem gick på lektion, osv. Det var väldigt mysigt helt enkelt!
♥ 
Dessutom så satt jag och kikade på när min gamla ridgrupp red & jag tror verkligen att det var helt rätt att jag får byta upp en grupp nu efter sommaren! Det känns verkligen som att jag har utvecklas som ryttare hur mycket som helst efter sommaren. 
Nu så ska jag stänga av datorn & åka ut med mamma med tanke på hur otroligt fint vädret är. Tyvärr kanske bloggen kommer att bli lite lidande under kvällen eftersom att jag har en hel del saker som jag ska göra & att jag åker iväg ett litet dag. Ni får klara er med inläggen som vi skrivit idag & sen så gör förmodligen Nette några inlägg senare också! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0