Helg!!

I måndags på mig & Yason
Hej på er alla! Saknar faktiskt väldigt mycket att blogga varje dag, det är verkligen som en hobby!
Men som Julia skrev förut så nu har skolan börjat, då vi har läxor som tyärr måste komma före bloggen... Men skolan är faktikt viktigare en bloggen, så man har någon utbildning, haha ;)
Men kunde inte stå emot nu att få blogga lite! Så passar på nu när jag inte har något att göra.
 
Men nu i helgen så ska jag till Jodefines land! Ska få rida på Dixie, har skrivit om henne förut. Jag & Julia var på hennes land i våras över någon helg. Skulle kommit på sommarlovet men blev inte av, så blir nu istället :) 
Ska bli super roligt! Jag sitter faktiskt hemma hos Jossan nu, men hon sitter i sin säng och bygger något pussel, (HAHA!) och jag sitter vi hennes dator och bloggar då.
 
Men jag kommer inte börja blogga sådär lika mycket som jag och Julia gjorde förut, men kanske slänger in något inlägg då och då, för vill inte tappa alla läsare. För ser nu att det går neråt på statistiks mäteren, Vilket jag såklart inte gillar...
 
 Jag har inte heller inga läxoröver helgen, så slipper och tänka på det :) Men nu ska jag vara lite social mot Jossan, hörs senare då!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0