God morgon bloggen

För 3 år sedan men Yason ♥
 
Godmorgon gullisar! Idag ska jag rida, ska bli jätte roligt, men är lite nervös idag med, haha!
Undrar varför, men kan inte bestämma om hur mina kännslor ska vara ;)  Undrar vilken häst jag kommer få idag, är supper taggad iallafall! 
 
Annars så ska jag bara vara hemma och vara sällskap till min lilla Bonnie.
Runt halv 4 tänkte jag gå till pappa, för glömde mina ridkläder dära. så mamma kommer och hämntar upp Julia & mig vid kvart i 5, sen blir nästa stopp ridskolan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ridningen går bra! :)

Svar: Haha, tack så mycket ♥
Julia och Nette

2012-08-20 @ 11:56:21
URL: http://fawila.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0