God Morgon

 
Idag ska jag till min mormor & morfar! Vi ska fika och bara umgås, för träffar inte dom så ofta längre. 
Jag gjorde det mera när jag var yngre, för då var dom också yngre så då orkade dom åka ut till landet ofta så kunde vi träffas. Men nu börjar dom bli gammla och har ont lite här och där :(
 
Men det jag skulle komma till är att jag inte kommer kunna uppdater så bra idag, iallafall inte mitt på dagen. Så jag har ställt fram några till er! 
 
När jag kommer hem från mormor & morfar så ska jag antagligen gå ut med lilla Angel (en kompis hund) för var ute med henne igår, och jag gillade promenaden jag gick med henne + att hon värkade bli ganska trött dom sista 20 minuterna. Vilket är bra tycker jag, då har hon tränat lite, hihi :)
 
Ska ni göra något kul idag?
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0