Fullt upp!

WebbCam bild från idag, med mys-tröjan!
 
Hellu sötisar! Förlåt för att jag aldrig hann uppdatera när jag kom hem, men hann aldrig.
När jag kom hem från att ha varit hos mormor & morfar så går jag till Jocke och tar en promenad med lilla Angel.
 
När jag har lämnat tillbaka Angel från promenaden då ringer Frida och undrar om vi kan göra något.
Då gick vi ut och bara pratade om lite olika saker.
När klockan blev runt halv 10 så gick jag hem, när jag kom hem blev det lite OS tittande för mig.
 
Just nu sitter jag i min säng & lyssnar på musik och svarar på mejl. Tänkte också installera ett nytt TheSims 3 spel :)
Ska ta och Installera det nu, men vi hörs snart sötnosar
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0